Kolorowe tofu z warzywami

Jak widzę kolory na talerzu to buzia uśmiecha mi się sama 🙂 A ponieważ chciałabym żebyście się również często uśmiechali to polecam dziś wspólne przygotowanie tofu z kolorowymi warzywami.

Danie jest szybkie, zdrowe i kolorowe. Możesz je podać zarówno na ciepło jak i na zimno. Możesz je zjeść w domu z rodziną, albo zabrać w lunchboxie do pracy, na uczelnię czy w podróż.

Do wyboru do koloru- skoro o kolorach mowa 🙂

To co bierzemy się do roboty? 🙂

Tofu z warzywami

Składniki:

  • 150 g tofu
  • zielona fasolka szparagowa  (wg uznania)
  • ok. 10 sztuk pomidorków koktajlowych
  • 1/3 cukinii
  • 1/2 czerwonej papryki
  • oliwki czarne
  • sos sojowy
  • oliwa z oliwek

Przygotowanie:

Podgrzać tofu na patelni aż się zarumieni. Ugotować/ zblanszować fasolkę oraz drobno pokrojoną cukinię. Na koniec do gorącej wody z warzywami, włożyć pomidorki, aby lekko zmiękły. Paprykę i oliwki pokroić na pół. Wszystko razem wymieszać i gotowe 🙂

17 lutego 2017 / 22 komentarze

Komentarze do wpisu 22 komentarze

  • Ada napisał(a):

    A ja mam niedoczyczynnosc tarczycy i nie mogę spożywać produktów sojowych niestety 🙁 a jakie produkty są polecane na prawidłowe funkcjonowanie tarczycy? Staram się zdrowo odżywiać i tak mam problem z tarczyca :-\

  • MiejskoWiejsko napisał(a):

    Kolory na talerzu to podstawa! 🙂 Piękne, wiosenne kolory 🙂

  • Ania K napisał(a):

    Ja od 2 miesięcy jestem na diecie Ani i powiem szczerze ze nic mnie taki nie cieszyło od dawna jak coraz to mniej na wadze i fakt iż mieszczę się w ciuszki o rozmiar mniejsze. Czuję sie lekko poprawiła mi się kondycja od cwiczeń no i zdecydowania zmniejszyły mi się problemy skórne. Mam AZS atopowe zapalenie skóry które od czasu rozpoczęcia diety oraz od kosmetyków organicznych zmniejszyło się o 90 procent.

  • Patrycja napisał(a):

    Wczoraj z ciekawości zajrzałam na Pani bloga i zainteresował mnie ten przepis. Dzisiaj po zajęciach na uczelni pobiegłam do sklepów i zrobiłam to danie, jest tak pyszne, że jutro nie ma innej opcji by go nie było na talerzu 😀 dodatkowo jeszcze zrobiłam zdrowe Bounty i teraz czeka na mnie w lodowce. Zanim spróbuje to zrobię trening z Panią 🙂 Życzę Pani miłego wieczoru i dziękuję za książki z przepisami. Odkąd przeprowadziłam się do nowego miasta, nowa praca itd., staram się wprowadzać zdrowe nawyki żywieniowe, a Pani przepisy bardzo mi w tym pomagają 🙂

  • Marta napisał(a):

    Od kilku miesięcy stosuje pani dietę oraz ćwiczenia i powiem szczerze, widzę ogromną różnicę. Czuje się wspaniale, wreszcie wiem co jest dobre dla mnie. Próbowałam wiele diet i żadna nie była odpowiednia dla mojego organizmu. A co do tofu, to jest przepyszne i pięknie wygląda. Proste do przygotowania, a daje tyle radości. Dziękuje 🙂 Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia dla pani i dziecka 🙂

  • Justyna0203 napisał(a):

    Aniu, wiem ze musimy czekac.cierpliwie, ale prosze zdrac rabka tajemnicy, czy w kolejnej ksiazce mozemy liczyc.na fragmenty o przygotowaniu.organizmu do.ciazy. gdyz wszystkie pozycje na rynku opisuja zachowania bedac juz w ciazy 🙂 pozdrawiam serdecznie

  • Joanna napisał(a):

    Super tyle radości na talerzu, czuć wiosnę, uwielbiam to 🙂 w temacie radości chciałam napisać, że od dawna śledzę bloga hpba, wypróbowuje przepisy, czytam porady i zawsze mi się buzia uśmiecha jak czytam Twoje posty:) są takie przemyślane, konkretne, widać, że we wszystko w co się angażujesz wkładasz mnóstwo serca:) fajna babka z Ciebie 🙂 dzięki za bloga i za tą pozytywną energię!!! 🙂
    PS.Nie udzielam się zbytnio w internecie, ale pomyślałam, że tym razem warto:) dobre słowo nic nie kosztuje, a miło komuś sprawić radość, tak po prostu 🙂
    Pozdrawiam serdecznie:)

  • WJ napisał(a):

    Tofu to soja, a niestety coraz częściej pojawiają się doniesienia o szkodliwym wpływie soji. W ciąży lepiej unikać kontrowersyjnych produktów.

  • Monika napisał(a):

    Wlasnie zrobilam’- ) pycha !!!!!!!!!

  • Weronika napisał(a):

    Aniu co polecasz na wysoki cholesterol??

  • Paula napisał(a):

    Droga Aniu, a czy mogłabyś napisać coś o kandydozie ogólnoustrojowej? Chyba się z tym zmagam, a w sieci jest masa materiałów sprzecznych ze sobą…. już sama nie wiem co jeść, czego nie, jak zniszczyć te candide od której tak często łapię infekcje 🙁

  • Diana napisał(a):

    Aniu, co sądzisz o podawaniu dziecku 3 letniemu owsianki błyskawicznej z owocami, takiej którą się tylko zalewa gorąca wodą i po 3 min gotowa.

    • A. napisał(a):

      Lepiej niech Pani sama zrobi dziecku taką owsiankę. Też zajmie to 3 minuty w porywie do 5. Namoczone dzień wcześniej płatki owsiane zagotować z mlekiem kokosowym i suszonymi owocami i cynamonem. Zblendować, dodać pokruszone orzechy i świeże owoce. Zdrowo, bez cukru i o wiele taniej niż kupowanie codziennie tych „owsianek” w proszku za 2 zł maleńka porcyjka.

  • Ola napisał(a):

    Aniu czy pojawi się artykuł o rozstępach powstających w ciąży? W jaki sposób zapobiegać ich powstawaniu? Czy można stosować olej kokosowy?

  • Aa napisał(a):

    Strączki i tofu ? Są w Twojej diecie ?

  • Joanna napisał(a):

    Wyglada wspaniale napewno spróbuje. Aniu mam pytanie stosuje twoja dietę już prawie rok i uwielbiam wszystko (ćwiczę tez reguralnie) ostatno zrobiłam badania krwi i niestety okazało sie ze mam troszkę podwyższony cholesterol uważam ze jem ok może masz jakieś podpowiedzi które pomaga mi rozwiązać ten problem. Dziękuje Asia

  • Joanna napisał(a):

    Wyglada wspaniale napewno spróbuje. Aniu mam pytanie stosuje twoja dietę już prawie rok i uwielbiam wszystko (ćwiczę tez reguralnie) ostatno zrobiłam badania krwi i niestety okazało sie ze mam troszkę podwyższony cholesterol uważam ze jem on może masz jakieś podpowiedzi które pomaga mi rozwiązać ten problem. Dziękuje Asia

Dodaj swoją odpowiedź w tym temacie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *