Niedziela, 15/7, stretching

Niedziela! Odpoczywamy, ale aktywnie :)!

 

 

Rozciąganie powinno być integralną częścią KAŻDEGO treningu. I to nie tylko dlatego, że chroni nasze mięśnie i pozwala im bez urazów znieść obciążenia. Rozciąganie świetnie wpływa na psychikę – dobrze wykonane pozwala poczuć przepływ energii w całym ciele, po prostu daje kopa!

 

Dzisiejsze ćwiczenie jest tylko pozornie proste. Podstawą jest uważność jego wykonania. Stoisz w rozkroku, nogi proste, rzepki kolanowe podciągnięte, palce stóp skierowane do wewnątrz. Plecy proste, bez wyginania kręgosłupa w dół lub w górę. Kość ogonową ciągniesz do góry. Wyciągnięte ramiona w jednej płaszczyźnie z tułowiem.  Skupiasz się na oddechu.

 

Cały stretching znajdziesz na płycie 15/7.

 

Działamy!

 

19 czerwca 2016 / 3 komentarze

Komentarze do wpisu 3 komentarze

  • Mysza pisze:

    Od dłuższego czasu stosuje Pani wskazówki dietetyczne. Chciałbym rozpocząć ćwiczenia, mam pytanie czy płyta 15/7 nadaje się dla osoby z problemami z kręgosłupem (skolioza)

  • Endżi pisze:

    Dzień dobry Pani Aniu, wczoraj zrobiłam /w miarę moich możliwości/ niedzielny stretching 🙂 a że ważę sporo ponad prawidłową w moim wieku wagę, to odczułam ten stretching /nie odpuściłam sobie 🙂 Moja młodsza córcia, która tańczy hip hop /na treningach wyrabiają też kondycję 🙂 wymiękła na poniedziałkowych 15 minutach /hahaha/ a śmiała się ze mnie, że na stretchingu nie zrobiłam pewnych ćwiczeń do końca. Dopiero zaczęłam z Pani płytą 15/7 pierwszy trening, ale czuję że te 15 minut to strzał w dziesiątkę jak dla mnie /trochę starszej i cięższej :-))

Dodaj swoją odpowiedź w tym temacie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *