piątek 15/7

 

 

 

Piątek – i co? Impreza? OK, ale najpierw trening!

 

 

Dziś stawiamy na mocne barki i ramiona!
W tym ćwiczeniu będziesz potrzebował butelki z wodą lub ciężarka.

 

Stań w rozkroku, stopy  na szerokość bioder. Utrzymuj mocno napięty brzuch, wyprostowane plecy, łopatki ściągnięte. Lekko wypchnij klatkę piersiową do przodu. Nie wyginaj dolnej części kręgosłupa.
Wyprostuj ramiona przed sobą na wysokości barków, trzymając oburącz odważnik. Zataczaj krąg, utrzymując prostą i stabilną postawę. Pamiętaj, aby podczas ćwiczenia angażować tylko barki i ramiona. Nie wykonuj ruchów tułowia, co jest częstym błędem w tym ćwiczeniu.
Kontroluj swoje ciało. Oddychaj swobodnie, patrz przed siebie!

 

Korzyści:

  • wzmocnienie mięśni obręczy barkowej
  • wzmocnie mięśni pleców
  • wzmocnienie mięśni klatki piersiowej
  • wzmocnienie mięśni brzucha

 

Cały trening znajdziesz na płycie 15/7.

 

Działamy!

3 czerwca 2016 / 2 komentarze

Komentarze do wpisu 2 komentarze

Dodaj swoją odpowiedź w tym temacie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Udostępnij wpis