Motywacja poświąteczna! Spróbuj mojego planu Diet by Ann – dlaczego warto?

Pamiętaj, że tak naprawdę tylko Ty decydujesz o swoim zdrowiu, o tym jak chcesz żyć dziś i jutro, a także jak będzie funkcjonował Twój organizm za 5, 10, czy 20 lat. Jedząc, dostarczasz organizmowi paliwo do działania i prawidłowego funkcjonowania. Zadbaj o to, by było najlepszej jakości!

Powtarzam to często i pewnie czytałeś niejednokrotnie na moim blogu, że dobra dieta to taka, która jest łatwa do zastosowania… i smaczna. Ważne jest to, żeby umiejętnie operować zdrowymi produktami, tworząc urozmaicony jadłospis, a jednocześnie dostarczać sobie jak najwięcej składników odżywczych.

Pamiętaj jednak, że każdy z nas jest inny. Mamy różne doświadczenia, nawyki, płeć, wzrost, wagę, typ metaboliczny, temperament, skłonności i geny, dlatego zasady dobre dla mnie, mogą w szczegółach różnić się od zasad dobrych dla Ciebie. Obserwuj swoje ciało i swoje samopoczucie. Słuchaj sygnałów, które wysyła Ci organizm, kiedy broni się przed szkodliwym dla Ciebie jedzeniem lub przed aktywnością, która jest dla Ciebie niekorzystna. Reaguj, gdy ciało lub psychika zgłasza przemęczenie. Dodatkowo poszerzaj swoją wiedzę i trwaj w swoich postanowieniach.

Rozumiem, że wcale nie jest tak łatwo skomponować zbilansowaną dietę i dlatego codziennie staram Ci ułatwiać do niej dostęp, choćby na moim blogu. Z myślą o Tobie stworzyłam także bardzo pomocną Aplikację Diet by Ann. Często dostaję sygnały od osób, które już z niej skorzystały, że to doskonały doradca na zakupach i w kuchni. Cieszę się, że alikacja została tak dobrze oceniona! Szczególnie zależało mi na tym, aby była intuicyjna w użyciu… I jak słyszę od Was udało się 😉

Jeśli korzystasz z darmowej Aplikacji Diet by Ann http://bit.ly/DietByAnn to wiesz, że to strzał w 10!

Nieocenionym wsparciem dla zabieganych osób, które pracują na pełnych obrotach, a mimo to chętnie dbają o „swoje lepsze ja” jest choćby lista zakupów, którą możesz mieć zawsze przy sobie.

Jeśli jeszcze nie pobrałaś Aplikacji to zachęcam Cię do sprawdzenia i przekonania się „na własnej skórze” o ile łatwiejsze stanie się planowanie posiłków – nie tylko dla Ciebie, ale i dla całej rodziny. Zaoszczędzisz czas i pieniądze. Często kiedy kupuje się produkty bez zaplanowanych wcześniej posiłków to kończy się to pośpiesznym wkładaniem do koszyka rzeczy, na które później nie znajdujesz zastosowania, bo tak naprawdę nie wiesz do końca na co masz ochotę.

Aplikacja jest darmowa dla wszystkich z Was, więc śmiało ją wypróbuj i sprawdź. Może będzie pomocna również dla Ciebie.

 

Wejdź na stronę www.dieta.hpba.pl i wybierz dietę dla siebie. 

Od tego miesiąca mam także coś specjalnego dla OSÓB AKTYWNYCH. Diet by Ann SPORT skierowana jest do osób regularnie trenujących, nastawionych na realizację konkretnego celu treningowego.

Jeśli jednak jesteś osobą która nie lubi ćwiczyć lub ćwiczy bardzo sporadycznie proponuję dla Ciebie Diet by Ann w wersji klasycznej.

Mając dowolny abonament Diet by Ann możesz wymieniać wg potrzeb i wybierać pomiędzy wersją klasyczną, a SPORT i w wybranym momencie przełączać się między trybami.

Uwaga! Dobrą wiadomością jest też fakt, że już niebawem Aplikacja będzie dostępna na Androida (już jest dostępna na iPhona :)) Póki co, cały czas bez problemumożecie korzystać z aplikacji webowej, korzystając z przeglądarki internetowej w telefonie.

17 kwietnia 2017 / 39 komentarzy

Komentarze do wpisu 39 komentarzy

  • Ewelina napisał(a):

    Czy te diety sa dobre dla osob z hiperinsulinizmem? Uwzględniają indeks glikemiczny?

  • Kasia Borakiewicz napisał(a):

    Czekam na wersję na androida 🙂

  • Tami napisał(a):

    Ja spróbowałam i schudłam 8 kg! Polecam wszystkim – przepisy urozmaicone , ciekawe szybkie w przygotowaniu i można się zaskoczyć smakiem 😉

  • pcme napisał(a):

    Oj motywacja się przyda. Trzymam kciuki za wszystkich, którzy właśnie zaczynają, w ty za siebie 😀

  • Jola napisał(a):

    torba szara mi sie podoba

  • Daria napisał(a):

    Czy jest jeszcze dostępna dieta 1400kcal, która Pani niedawno wstawila? Nie mogę nigdzie jej już znaleźć. Z góry dziękuję 😊

  • Ewa napisał(a):

    Witam. Mam pytanie. Jak mogę skorzystać z darmowej diety. Nie potrafię tego zainstalować. Proszę o pomoc. Dziękuję.

  • mztka napisał(a):

    Ja zaczęłam wczoraj … przede mną długa droga, bo muszę zgubić ponad 20 kg, ale mam cel … ważny cel. Bardzo chcielibyśmy mieć drugie dziecko, ale żeby nam się udało muszę uporządkować samą siebie od wagi rozpoczynając. Mam nadzieję, że mi się uda.

  • KatarzynaW napisał(a):

    Witaj Aniu, a co z cięższymi przypadkami, tzn. Insulinooporność plus PCOS i jeszcze karmię piersią. Czy znajdzie się tu coś dla mnie?

    • Anna Lewandowska napisał(a):

      Moja dieta nie jest dedykowana dla kobiet karmiących… serdecznie zapraszam zaraz po, aby wrócić do formy 🙂
      Jeśli chodzi o choroby autoimmunologiczne, to poziom 3 jest najbardziej zbliżony do poziomu PROTOKOŁU AIUTOIMMUNOLOGICZNEGO (który dedykowany jest takim osobom)

      Pozdrawiam

  • MaLena napisał(a):

    Z tą indywidualnością to szczera prawda, każdy jest inny i to co służy jednemu niestety dla innego może być wręcz szkodliwe. Sporo używałam wody z cytryną, soki z pomarańczy, jarmuz, szpinak, czarna porzeczka, kiwi- aż do świąt, kiedy to wypiłem lampkę wina i myślałam, że soki żołądkowe wyjdą mi przez gardło razem z zoladkiem- podejrzewam, że to nadkwasota, a tu już inna dieta. Czekam na wynik nietolerancji z Vitaimmun, ale teraz zastanawiam się czy probiotyki przy ewentualnej nadkwasocie to ok?

  • maaaaarta napisał(a):

    Jest Pani moja inspiracja… dzięki Pani wprowadzała krok po kroku zdrowa dietę. Jest jeszcze wiele do zmiany, ale już widzę dużytkownika postęp. Dziękuję.

    P.s. czekam oczywiście na książkę

  • Andrzej napisał(a):

    Zawsze jak wchodzę do Ani to miło się zaskoczę bo każdy wpis jest świetny!

  • justyna napisał(a):

    Czy do diety musze dokupowac te boxy z roznymi przyprawami?

  • Ewa napisał(a):

    Pani Aniu, a czy będzie dostępna wersja diety dla wegan 🙂 ? Pozdrawiam serdecznie !

  • Ania napisał(a):

    Aniu, wiem, że gorzka czekolada zawiera dużo przeciwutleniaczy, magnezu itp., ale to przecież również cukry proste i tłuszcze… czy w takim razie gorzka czekolada rzeczywiście jest zdrowa? Pozdrawiam💟

  • Ania napisał(a):

    Aniu jesteś wspaniałą osobą☺ Twoje przepisy sa cudowne, a każdy artykuł jest cenny. Dzięki, że jesteś😉! Buziaki!

  • Kasia napisał(a):

    Aniu, czy mogę zamowić dwie diety – jedną dla siebie (poziom 3), drugą dla mamy (poziom 2) za jednym zamachem/jedną transakcją? Czy każda z nas musi sobie zalozyc oddzielne konto?

  • Kasia napisał(a):

    Aniu dziękuję ci za twoje wspaniałe przepisy dzięki tobie Wielkanoc była pyszna a przede wszystkim zdrowa.<3 W końcu mama dała mi dojść do garów 🙂 🙂 Bo jak rok temu powiedziałam że robimy święta w zdrowej wersji to wyszło jak zwykle.Przekonałam rodzinę że to co zdrowe może być dobre BA! nawet pyszne 🙂 Pozdrawiam ;*

  • Weronika napisał(a):

    Czy rano, przed śniadaniem węglowodanowym, mogę wypić białko roślinne (np. konopne)? Czy lepszą opcją będzie Immunocal?

  • Aga napisał(a):

    Aniu w Diet by Ann sport są do wyboru różne ćwiczenia, które ćwiczenia pasują do płyt z ćwiczeniami np. Carate Cardio czy Carate Cardio Military lub 7/15? Czy ćwiczenia z własnym obciążeniem mogą być, czy też aerobik lub gimnastyka?

    • Anna Lewandowska napisał(a):

      Ćwiczenia w Diet by Ann Sport :)?
      To aplikacja z dietą 😉

      • Aga napisał(a):

        Tak, aplikacja z dietą, w której mamy do wyboru aktywności fizyczną np. bieganie 🙂 a chciałam zapytać które ćwiczenia są adekwatne do płyt DVD z ćwiczeniami 🙂

        • Anna Lewandowska napisał(a):

          Ah proszę wybaczyć, źle zrozumiałam pytanie. Karate Cardio to intensywniejszy trening (można zaliczyć do biegania, o zwiększonej intensywności treningu)

  • Health napisał(a):

    Kochana Aniu czy ty miałaś bóle menstruacyjne? Chcę wiedzieć czy dieta ma na to wpływ

    • Inna napisał(a):

      Co prawda nie jestem Anną Lewandowską tylko inną – ale odpowiem:). Jestem na tej diecie od marca. Zaczynałam mniej więcej w połowie cyklu z dietą 1-go stopnia. Miesiączka wypadła w ogóle bez bólu, wcześniej miałam bóle średnie do mocnych (przy mocnych bez tabletek przeciwbólowych ani rusz, przy średnich pomaga mi masaż w odpowiednim miejscu i momencie). Objawy emocjonalne miałam trochę łagodniejsze niż zwykle. Teraz przeskoczyłam z ciekawości na trzeci stopień diety, zobaczę jak organizm na tą zmianę zareaguje. Ogólnie rzecz biorąc odżywianie ma raczej duży wpływ na miesiączki. W zeszłym roku próbowałam odżywiania low carb i okresy były mniej bolesne. Teraz byłam mega pozytywnie zaskoczona- zobaczę jak będzie z następną miesiączką. Jednak każdy organizm jest inny, więc nie wiem czy akurat u Ciebie to zadziała.

  • Kasia napisał(a):

    Halo Aniu, czy zamawiając twoją dietę uwzględniacie indywidualne nietolerancje/preferencje (np. muszę na razie unikać owoców i jajek)?

  • Monika napisał(a):

    Bardzo namawiam wszystkich n’a Diet by Ann. Zaczelam od drugiego poziomu, à teraz jestem na 3. Czuje sie wspaniale, zdrowo. Moj franuski maz, ktory nie wyobrazal sobie zycia bez serow i makaronow, odkrywa nowe smaki i polaczenia zywieniowe😊. Cala rodzina sie pod „Anie” podlaczyla.
    Osobiscie, bardzo, z calego serca polecam. Niepozalujecie. Tego to ja Wam obiecuje.
    😘💝🏋️‍♀️😋

  • Uli napisał(a):

    Dzień dobry w ten Świąteczny Poranek:)
    Pani Anno czy gdy zrobię zakupy na pani stronie internetowej:), bardzo podoba mi się szara torba:) a nie mieszkam w Polsce czy przesyłki są wysyłane za granicę.
    Miłego dnia:))

Dodaj swoją odpowiedź w tym temacie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *