Owsianka z Foods by Ann :)

Dla wszystkich miłośników owsianki – nowa propozycja!

Składniki:
  • 89 g płatków owsianych
  • 1 łyżka nasion chia
  • 1 łyżeczka jagód goji
  • kawałeczek gorzkiej czekolady
  • według uznania inne owoce
  • 200 ml mleka kokosowego
  • 1 łyżka oleju kokosowego Foods by Ann

Pamiętajmy, że do każdej owsianki warto dodać olej kokosowy.
Olej kokosowy zawdzięcza swoje wyjątkowe zalety między innymi średniołańcuchowym kwasom tłuszczowym (MCT), które stanowią największą część kwasów tłuszczowym w nim zawartych. Ze względu na obecność kwasu laurynowego i kaprylowego o działaniu antywirusowym, antybakteryjnym i antygrzybiczym, wspomaga walkę z drobnoustrojami. Antyoksydanty zawarte w oleju kokosowym wpływają na zmniejszenie stanów zapalnych w organizmie, co pozytywnie przekłada się na zdrowie skóry. Olej sprawdza się także jako środek do codziennej higieny i pielęgnacji ciała i włosów.

O oleju kokosowym pisałam już TUTAJ

Owsianka

Przygotowanie:

Podgotuj płatki na mleku kokosowym. W trakcie gotowania dodaj resztę składników. Wymieszaj, wyłóż do miseczki i dodaj kilka malin do dekoracji.

Komentarze 16 komentarzy

Dołącz do dyskusji…

Komentarz jest wymagany

Podpis jest wymagany

Dzieki Twoim przepisom Aniu zdrowa zywnosc zaczyna królować w naszej kuchni:)

Pani Anno a jak sie ma olej kokosowy do osob z podwyższonym cholesterolem, W necie sa bardzo skrajne opinie.Co Pani o tym sadzi jako profesjonalista?

Spokojnie można używać.
Tłuszcze należy wprowadzać do diety, ale trzeba uważać na obróbkę pokarmu oraz na szkodliwe tłuszcze trans

Aniu uwielbiam Twoje przepisy, a ostatnio wypróbowałam kuloodporná kawé i jestem zachwycona 🙂

mam pytanie odnosnie syropu z agawy – slyszlalam rozne opinie ze dobry i niedobry – jaka jest Twoja opinia ?

Żeby wybierać w miarę możliwości inne dostępne syropy – np. daktylowy, kokosowy 🙂

bardzo ciekawa jestem dlaczego nie nekatr z agawy ? Właśnie skończyłam czytać bestseller – antyrak w którym to autor jako najzdrowszy i naturalny substytut cukru wymienia nektar z agawy, charakteryzujący sie bardzo niskim poziomem glikemicznym, chętnie poznałabym inne opinie na ten temat

A ja zastanawiam się czy mocna czarna kawa jest dobra do takiego śniadania. Co sądzicie? 🙂

Przeciez to sniadanie ma ponad 800 kcal!!!! to na pewno dla 1 osoby- kobiety? bo mysle ze energetycznie dla 2 osób.

Pani Aniu, mam pytanie 🙂 Czy ten olej kokosowy można używać również na włosy, cerę czy też skórę? 🙂

Oczywiście, że tak!

Super 🙂
Pozdrawiam serdecznie! ;*

Owsianki są super;) Ostatnio zakupiłam nawet kaszę owsianą i myślę, że na stałe zagości w naszym jadłosipisie , bo jest przepyszna 🙂

śniadanko pierwsza klasa! jakie polecacie mleko kokosowe? bez dodatków i oprócz tego robionego w domu?