Jarmużowe smoothie

Jarmuż jest znakomitym źródłem żelaza, dlatego szczególnie polecany jest osobom cierpiącym na jego niedobór. Zawiera on ponadto dużo witamin z grupy B, dzięki czemu wspiera pracę układu nerwowego. Obecna w jarmużu witamina K bierze udział w procesie krzepnięcia krwi. Ponadto jest on cennym źródłem luteiny, zeaksantyny oraz β–karotenu.

Jeśli nie masz możliwości zakupu świeżego jarmużu, mam dla Ciebie zdrową alternatywę Jarmuż LIO Shake.

Liofilizowany jarmuż w proszku to swego rodzaju koncentrat, który posiada w znacznie większą koncentrację witamin i składników mineralnych niż jej świeży odpowiednik. Idealnie wzbogaci Twoje koktajle, smoothie i inne potrawy – wystarczy, że dosypiesz 1–2 łyżeczki.

To co może po takim opisie zrobimy jarmużowe smoothie?  🙂

Zmiksuj wszystkie składniki i gotowe 🙂

Komentarze 6 komentarzy

Dołącz do dyskusji…

Komentarz jest wymagany

Podpis jest wymagany

Piję takie koktajle codziennie – z bananów, gruszek, pomarańczy, jabłek, i innych owoców.Plus zielone – szpinak / własne chwasty, pokrzywa, krwawnik, mlecz (własne, czyli z własnego podwórka, oczywiście w sezonie). Wsio blenduję. To moje codzienne śniadanie. Ale jeszcze nie piłam z Jarmużem. Musze koniecznie go wypróbować, będzie to coś nowego dla mojego podniebienia 🙂

Brakuje mi częstszego wykorzystywania jarmużu w polskiej kuchni. Pozdrowienia.