Nowość – dieta wegetariańska Diet by Ann Vege już dostępna w aplikacji Diet & Training by Ann!

Pierwsza aplikacja w Polsce, która łączy indywidualnie dopasowaną diete wegetarianską z treningami.

Wiem, że są tu miłośnicy diety wegetariańskiej. Wielokrotnie pytaliście się mnie o dietę dedykowaną właśnie Wam. Będzie – obiecywałam. Nie umiałam tylko powiedzieć, kiedy dokładnie, ale ten dzień właśnie nadszedł. To dziś 🙂 Jadłospisy wegetariańskie są już dostępne w mojej aplikacji Diet & Training by Ann.

Jeśli nigdy nie próbowaliście diety wege i nie jesteście pewni, czy jest dla Was – lepszej okazji nie będzie! Jeśli stwierdzicie, że wolicie wersję klasyczną, możecie do niej wrócić za pomocą tylko dwóch kliknięć!

W jadłospisach znajdziecie autorskie przepisy pochodzące z moich eksperymentów kulinarnych 🙂. Węglowodany złożone dostarczycie sobie w formie chleba żytniego, kasz i produktów bezglutenowych – pszenicy i jej pochodnym podziękujemy 🙂. W jadłospisach nie uwzględniłam również mleka krowiego.

Odpowiednią podaż wapnia zapewnicie sobie dzięki serom i mlecznym napojom fermentowanym (takim jak: kefiry, jogurty, czy maślanki). Nauczycie się także korzystać z alternatywy, jaką dają napoje roślinne oraz nabiał kozi. Oprócz nabiału, odpowiednią podaż białka zapewnicie sobie dzięki spożyciu jaj i nasion roślin strączkowych.

 

Wyeliminujecie z diety żywność wysoko przetworzoną, produkty GMO, gazowane napoje fast-foody, sklepowe słodycze pełne cukrów prostych i tłuszczów trans. Zastąpicie je świeżymi, sezonowymi owocami i warzywami, z których każde przygotować można na mnóstwo różnych, ciekawych sposobów. Będziecie także korzystać z bogactwa smaku, jakie dają naturalne przyprawy i zioła. W jadłospisach uwzględniłem jedynie zdrowe tłuszcze, takie jak olej kokosowy, masło ghee, oliwę z oliwek i inne oleje roślinne.

Jadłospis wege możecie stosować niezależnie od tego, czy chcecie zrzucić zbędne kilogramy, przytyć, czy utrzymać masę ciała. Dieta wegetariańska Diet by Ann Vege będzie smacznym i dobrym wyborem również wtedy, gdy Waszym celem będzie zwiększenie masy mięśniowej 🙂. To dlatego, że przed dopasowaniem diety każdy z Was indywidualnie ustala swój cel.

Pamiętajcie, że przygotowane przeze mnie jadłospisy są oparte na Trójkącie Mocy i wspierają 3 sfery – ciało, umysł i libido. Harmonia między nimi gwarantuje lepsze samopoczucie i poprawę stanu zdrowia. To Wy decydujecie, na którą strefę chcecie wpłynąć szczególnie mocno.

Wybierając Diet by Ann, zyskacie możliwość wymiany poszczególnych produktów, posiłków, czy nawet całych jadłospisów. Ponadto otrzymacie dostęp do porad dietetycznych online, a także wygenerujecie listę zakupów. Te wszystkie udogodnienia sprawiają, że założony przez Was cel stanie się łatwiejszy do zrealizowania.

 

Krok po kroku wyrobicie odpowie­dnie nawyki żywieniowe. Przeko­nacie się także, jaka moc płynie z dobrego jedzenia. W efekcie zauważycie wyraźną poprawę stanu zdrowia – zarówno fizycznego, jak i psychicznego.

Poniżej przedstawiam przykładowy 1-dniowy jadłospis Diet by Ann Vege. Pamiętajcie, że kaloryczność jest zawsze dopasowana indywidualnie.

 

Przykładowy jadłospis Diet by Ann Vege:

Wartość energetyczna: 1510 kcal

 

Śniadanie

Czas przygotowania: do 15 min

Omlet na słono z suszonymi pomidorami i kurkumą

Składniki:

Jaja kurze średnie, rozmiar M – 2 szt., 126 g
Pomidorki koktajlowe – 4 szt., 80 g
Suszone pomidory – 4 plastry, 28 g
Cebula dymka – 1 szt., 20 g
Szczypiorek – 1 łyżka, 5 g
Masło klarowane – 1 łyżeczka, 7,5 g
Pieprz cayenne – szczypta
Kurkuma mielona – szczypta
Sól morska – szczypta

Sposób przygotowania:

1. Jaja zmiksuj z przyprawami.
2. Cebulę i szczypiorek drobno posiekaj.
3. Pomidorki przekrój na połówki, a suszone pomidory w paski.
4. Na patelni rozgrzej tłuszcz i wylej jajka, dodaj warzywa.
5. Smaż omlet z obu stron.

 

 

Przekąska poranna

Czas przygotowania: do 5 min

Koktajl malinowo-buraczany

Składniki:

Mleko ryżowe – 3/4 szklanki, 180 ml
Maliny – 2 garście, 140 g
Burak Lio Shake (opcjonalnie) – 1 łyżeczka, 5 g
Maca – 1/2 łyżeczki, 2,5 g
Cukier kokosowy – 1 łyżeczka, 10 g
Wanilia laska – szczypta

Cynamon mielony – szczypta

Sposób przygotowania:

1. Wszystkie składniki zblenduj.

 

 

Obiad

Czas przygotowania: do 60 min

Zapiekanka z warzywami

Składniki:

Bataty – 1/2 szt., 150 g
Cukinia – 1/2 szt., 100 g
Pomidor – 1 szt., 80 g
Tofu naturalne – 4 plastry, 100 g
Masło klarowane – 1 łyżka, 15 g
Oregano suszone – szczypta
Sól himalajska – szczypta
Pieprz czarny – szczypta

Sposób przygotowania:

1. Batata obierz i pokrój razem z cukinią, pomidorami i tofu w plastry.
2. Warzywa ułóż naprzemiennie w naczyniu żaroodpornym, pomiędzy dodając tofu.
3. Posyp przyprawami, skrop płynnym masłem klarowanym i piecz około 40 minut w 180°C.

 

 

Przekąska wieczorna

Czas przygotowania: do 15 min

Gofry owsiane

Składniki:

Mąka owsiana – 2 łyżki, 20 g
Mąka ryżowa – 1 łyżka, 12 g
Jaja kurze małe, rozmiar S – 1 szt., 50 g
Mleko kokosowe (napój) – 1/4 szklanki, 62,5 ml
Olej kokosowy extra virgin – 1/4 łyżeczki, 3,75 g
Miód pszczeli – 1/2 łyżeczki, 6 g
Proszek do pieczenia, bezglutenowy – 1/4 łyżeczki, 1 g
Sól morska – szczypta

Sposób przygotowania:

1. Zmiksuj wszystkie składniki.
2. Natłuść gofrownicę, przelej do niej ciasto i piecz kilka minut. Uwaga! Gofry można również przygotować w piekarniku wykorzystując silikonowe foremki.

 

 

Kolacja

Czas przygotowania: do 15 min

Komosa ryżowa z ananasem

Składniki:

Komosa ryżowa (Quinoa) – 2,5 łyżki, 35 g
Seler naciowy – 1 szt., 45 g
Rzodkiewka – 4 szt., 60 g
Ananas – 1 plaster, 80 g
Czosnek – 1 ząbek, 5 g
Oliwa z oliwek extra virgin – 3/4 łyżeczki, 3,75 g
Sok wyciśnięty z cytryny – 1 łyżeczka, 3 g
Miód pszczeli – 3/4 łyżeczki, 9 g
Orzechy laskowe – 3 szt., 4,5 g
Kolendra świeża – 1/2 łyżeczki, 3 g
Sól morska – szczypta
Tymianek suszony – szczypta
Pieprz czarny – szczypta
Curry – szczypta

 

Sposób przygotowania:

1. Przed ugotowaniem przepłucz komosę 1–2 razy pod bieżącą zimną wodą.
2. Komosę ugotuj według przepisu na opakowaniu.
3. Seler pokrój na 2–3 cm kawałki, rzodkiewki w plastry. Kolendrę poszatkuj.
4. Ananasa pokrój w drobna kostkę.
5. Przygotuj sos – wymieszaj oliwę z sokiem z cytryny, miodem, przeciśniętym przez praskę czosnkiem i przyprawami.
6. Całość wymieszaj, skrop sosem i posyp posiekanymi orzechami.

 

 

Poniżej znajdziesz tabelkę porównującą Diet by Ann Classic i Diet by Ann Vege.

Diet by Ann Classic
Diet by Ann Vege
Poziom 1:
Dobry Start
Poziom 2:
Droga do Mistrzostwa
Poziom 3:
Wyzwanie Wojowniczki
Wyklucza pszenicę
Wyklucza mleko krowie
Wyklucza GMO
Wyklucza żywność wysokoprzetworzoną
Zawiera produkty sezonowe
Zawiera zdrowe tłuszcze
Ekonomiczne wykorzystanie produktów
Trójkąt Mocy – jedzenie funkcjonalne, które wpływa na ciało, umysł i libido
Bogata w superfoods
Wyklucza gluten
Wyklucza nabiał krowi
Wyklucza laktozę
Wyklucza strączki
Rozdzielność makroskładników
Wyklucza mięso, drób, ryby i owoce morza
Wybór celu: redukcja, stabilizacja, zwiększenie masy ciała, budowanie masy mięśniowej

Dzięki Diet by Ann Vege przekonasz się, jak korzystnie na organizm może oddziaływać prawidłowo dobrana dieta wegetariańska. Nie zwlekaj i już dziś rozpocznij wraz ze mną zmianę swoich dotychczasowych nawyków żywieniowych na lepsze. Pamiętaj – jestem z Tobą!

Komentarze 13 komentarzy

Dołącz do dyskusji…

Komentarz jest wymagany

Podpis jest wymagany

Interesuje mnie skorzystanie z tej diety, tym bardziej ze mięso jem sporadycznie, praktycznie czuje że go nie potrzebuje. Zastanawiam się tylko czy produkty niewykorzystane z pełni do przepisu (1 plaster ananasa, 1/2 cukinii) zostaną wykorzystane na drugi dzień? Nie chciałbym wyrzucać reszty….

Tak 🙂 Kaloryczność jest ustalana na podstawie płci, wieku, wzrostu, masy ciała i aktywności fizycznej 😉

Właśnie przejrzałam jadłospisy i jestem zachwycona:))))) Coś czuję, że ta dieta zostanie ze mną na dłużej, nawet gdy już osiągnę swój cel utraty wagi. Urozmaicone i smaczne posiłki, ze składników, które lubię, do tego można je szybko przygotować, co dla pracującej mamy dwójki małych dzieci jest bardzo ważne. Czekałam na coś takiego! Dieta trafiona w punkt. Bardzo dziękuję!

Super:))) Mam klasyczną wersję, ale jak dla mnie zdecydowanie za dużo mięsa, za którym nie przepadam. Z przyjemnością wypróbuję Vege:))))

Cześć, od wczoraj korzystam z aplikacji – zaczęłam od treningów, wkrótce dołączę również dietę 🙂 Aplikacja jest bardzo przyjazna w użyciu, treningi rewelacyjne – same pozytywy. Przyszedł mi do głowy pewien pomysł, sugestia, jak można jeszcze udoskonalić aplikację. Jako osoba lubiąca wyzwania i osiąganie różnych trofeów, bardzo zmotywowałaby mnie możliwość zaznaczania wykonanych treningów i zdobywania za nie jakichś odznaczeń (jak np. osiagnięcia w aplikacji Google Play). Gdybym widziała, że do trofeum „20 nieodpuszczonych treningów pod rząd” brakuje mi tylko jednego, na pewno zebrałabym się nawet najbardziej męczącego dnia 😀 Pozdrawiam 🙂

To bardzo fajna opcja. Ja rok temu byłam na Pani diecie, ale z uwagi na ogromne ilości mięsa, nie dałam rady dłużej niż dwa tygodnie.

Cześć, czy jest opcja dopasowania diety dla osób z hiperinsulinemią?

Dieta jest dedykowana dla osób, które nie borykają się z chorobami przewlekłymi. W przypadku hiperinsulinemii polecam konsultację z dietetykiem klinicznym w Healthy Center by Ann 🙂 Pozdrawiam, Ann

Nareszcie!!! Tak bardzo się cieszę! Dziekuję!!!😀😀😀

Kiedyś pytałam o dietę wegetariańską, odpowiedź brzmiała, nie mam jej w planach, a tu proszę, a jednak. 🌺🌻🌹🤗‼️