Szybkie i proste placki z banana i płatków owsianych – dla małych i dużych dzieci ;)

Szybkie i proste placki śniadaniowe, do których potrzebujesz tylko kilka składników.

Składniki:
  • 2 banany
  • 1/2 szklanki płatków owsianych
  • 2 jajka
  • 1 łyżka oleju kokosowego ( w tym do rozpuszczenia na patelnię)
  • opcjonalnie cynamon, kakao, wanilia

Dodałam do nich banany, które warto jeść ze względu na liczne dobroczynne właściwości. Wśród nich jest poprawa nastroju, ze względu na zawartość tryptofanu, który współtworzy serotoninę, a że dziś jest Dzień Dziecka, to warto obchodzić go z uśmiechem na twarzy 🙂

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka, dla wszystkich dzieci małych i dużych :))

Szybkie i proste placki śniadaniowe z banana i płatków owsianych

Dla urozmaicenia podaję też dodatkowe opcje – być może Cię zainteresują 🙂

Dodatkowo (opcjonalnie) – dodałam jogurt kokosowy i owoce – tutaj pozostawiam wybór Wam 🙂 plus posypka czarną porzeczką Lio Shake Foods by Ann oraz kilka borówek do ozdoby.

Sposób przygotowania:

Składniki na placki zmiksować w robicie kuchennym, na patelni rozpuścić odrobinę tłuszczu i smażyć placuszki o średniej wielkości, po 2 stromach 2/3 minuty. Wyszło ok 10 sztuk wielkości dłoni.

Komentarze 42 komentarze

Dołącz do dyskusji…

Komentarz jest wymagany

Podpis jest wymagany

Zrobiłam te placki i nie zasmakowały mi niestety 🙁 jadłam różne placki w tym stylu ale te mi jakoś wyjątkowo nie podeszły, zjadłam bo zjadłam ale więcej nie wrócę do tego przepisu a szkoda 🙁

Placuszki są wyśmienite! Bardzo mi smakowały i na pewno zrobię je jeszcze nie raz dla siebie oraz najbliższych! Pozdrawiam

Obrzydliwe. Mojej rodzinie nie smakowały. Mąż powiedział, że to placki dla zdechlaka!!

Toz to placki Columbijskie, takie gotowalam mieszkajac tam.
Typowy przepis najprosszy z ulic Columbii.

Pyszności. Placki robiłam na sobotnie śniadanie 🙂 Zrobiłam z kakao oraz z truskawkami. Super prosty przepis. Polecam spróbować.

Pycha. Rewelacja! Zrobiłam mojej córce która ma „alergię” na zdrowe rzeczy i wcina już czwartego placka.

Pani Aniu, ostatnio docierają do nas z mediów i Internetu sprzeczne informacje na temat właściwości zdrowotnych oleju kokosowego. Jedni twierdzą,że jest super zdrowy,dobry do smażenia,dlatego zaczęłam go na codzień w swojej kuchni stosować. Teraz natomiast spotykam się z wypowiedziami dietetykow i naukowców,którzy twierdzą,że olej kokosowy to jeden z najgorszych olejów,bo zawiera dużo tłuszczów nasyconych,które sprzyjają chorobom serca. To jak to końcu jest z tym olejem? Może przygotuje Pani jakis artykuł rozwiewajacy wątpliwości? I jeśli smazymy,to na czym najlepiej – na oleju kokosowym czy lepiej zastąpić to np. lnianym?

Nie smazymy na lnianym!:) Oleje z wysoka zawartoscia wielonienasyconych kw. tluszczowych nie nadaja sie do smazenia i maja niski poziom dymienia. Najlepsze do smazenia sa olej kokosowy, maslo ghee.

Ja myślę że najlepiej jest używac różnych, np ja kokosowego uzywam do pieczenia, rzepakowego-rafinowanego lub ryżowego do smażenia-nają najwyższe temperatury dymienia, a lniany do sałatek, wtedy nie musimy się obawiac kolejnymi „wnioskami amerykańskich naukowców” i mamy różne smaki 🙂 pozdr

Wlasnie zajadam sie placuszkami, pycha!! Odkąd przeczytalam Aniu Twoją książkę „Healthy mama” jestem zafascynowana Twoim zdrowym trybem życia i postanowiłamm już powolutku przygotowyac się do ciąży tak zdrowo jak zrobilas to Ty :)) Juz zakupilam wiele produktów które polecasz, rownież te Twoje. Wczoraj jadlam omlet ze szpinakiem oraz sałatę ze szpinkiem z łososiem :)) Czekam na więcej! Serdecznie pozdrawiam!

zrobiłam pycha 🙂 nie miałąm płatków owsianych to użyłam otrębów i też wyszło super 🙂

Zrobione, zjedzone, pycha? nastepnym razem beda na sniadanie, wczoraj nie moglam sie doczekac i byly te placuszki na kolacje?

Pyszne, zrobiłam mężowi do pracy i czekam jeszcze na jego opinię ale coś czuję że jemu też zasmakuje. P.S. zauważyłam że ostatnio jest mniej hejtu wobec Ciebie Aniu i to mnie również ogromnie cieszy że robisz swoje, otwierasz ludziom oczy na zdrowy tryb życia i jak widać z czasem również zmieniasz ich sposób myślenia. Bardzo mi było przykro za każdym razem jak czytałam tę hurtowe posty bo choć Cię nie znam to wiem że na nie nie zasluzylas i że te posty najwięcej mówią o tych, którzy je pisali. Kto wie może za kilka lat nie będzie ich w ogóle bo zrozumiemy że pozytywne nastawienie jest ważne przede wszystkim dla nas samych. Pozdrawiam Aniu 🙂

świetny przepis, placuszki dobrze się smażą i są pyszne:)

Haha wczoraj zrobiłam i jadłam identyczne! 😀
Pozdrawiam!

Aniu, czy mogłabyś powiedzieć co sądzisz o podawaniu niemowlakiem (9 miesięcy) produktów z mleka krowiego oraz glutenu?

Aniu, można użyć mąki owsianej zamiast płatków owsianych?
Pozdrawiam gorącą Ciebie i Klarę❤

Mniam… Kochana Aniu, kiedy pojawią się smoothies, kasza gryczana, quinoa, chipsy warzywne i muesli w Foods by Ann?

Hej. Przełamałam się do gotowania 🙂 Zrobiłam te szybkie i proste placki. Słuchaj one poprostu wymiatają . Robię je już czwarty dzień 😀 Oby się jeszcze nie znudziły. Dziękuje za genialny przepis. Poszukam jeszcze u ciebie takich właśnie rzeczy 🙂 Gdzie kupiłaś taki talerz? jak na zdjęciu.
Pozdrawiam

Czy płatki owsiane trzeba wcześniej namoczyć czy wystarczy je zmiksować z innymi składnikami i będzie ok ?

Ja od razu dodałam takie „surowe”, zblendowałam. Wyszło pycha. Polecam 🙂

Super przepis jest w nich wszystko co uwielbiam, dziękuję? możesz mi Aniu powiedzieć czy mogłabym je zjeść jako kolację po treningu?

Mnie bez mąki nie wychodziły, rozpadały się na patelni 🙁 dodałam trochę mąki i super 🙂

Duuuuży plus za zawsze świetnie dobrane i z gustem zrobione kompozycje do zdjęć! Pozdrawiam 🙂

Platki owsiane I banany czesto goszczą w naszym domu, dziekuje Aniu za pomysl na dzisiejsza kolacje?

Obecnie nie mogę jeść białka jaja kurzego, czy można je czymś zastąpić? Bądź dodać same żółtka?

Jestem 20 letnim dzieciuszkiem studiujacym na AWF’ie i przechadzając się korytarzami między slalomami ludzi z plastikowymi pojemnikami, jakieś 60 % je na lunch Twoje placuszki!

Aniu ! Dzieki za kazdy post, bo kazdy jeden jest dla mnie inspiracja 🙂
A posty o ciazy beda idealne na przyszlosc 😉

Aniu korzystam z twojej diety już 3 miesiące ? mega dobre samopoczucie ?właśnie podobne placuszki miałam w jadłospisie wczoraj na śniadanie ? gorąco pozdrawiam ?

Też jestem na diecie Ani, dopiero zaczęłam. Mam pytanie o pewne danie. W jadłospisie miałam placuszki kokosowo-malinowe. I niestety rozsypały się na patelni, tzn. nie dało się ich nawet obrócić – wszystko się rozpadło. Czy też miałaś takie danie i jak sobie z nim poradziłaś? Pozdrawiam 🙂

Dokładnie też tak miałam zrobiłam inne śniadanie. To jest jedyne danie które mi nie wyszło ale cała reszta bomba ? pozdrawiam gorąco xx

Przy rozszerzeniu diety dziecka i jak już może jeść cokolwiek więcej niż mleko mamy polecam uprościć przepis i zrobić banany + jajka + mąką (niekoniecznie musi być glutenowa) i zero dodatków. Wszyscy zajadamy się tymi plackami od samego początku. Tylko mąką pszenna została zamieniona na kasztanową i migdałową ?