Trampolina. Dlaczego warto skakać na trampolinie?


Ćwiczenia na takich niewielkich trampolinach są bardzo korzystne dla zdrowia. I efektywne: 3 minuty skoków to jak 10 minut biegu. Treningi z trampoliną to świetne ćwiczenia cardio: wzmacniają mięśnie, zwiększają dopływ tlenu do komórek, stymulują układ limfatyczny.
Oczywiście pomagają spalić zbędny tłuszcz.

Trampolina mini, a radość maxi! 😀

7 maja 2014 / 40 komentarzy

Komentarze do wpisu 40 komentarzy

  • Lulu napisał(a):

    Aniu czy id trampoliny rozrosna mi się lydki ? Są juz umięśnione genetycznie ..

  • mama emka napisał(a):

    Zwróciłabym jeszcze uwagę na mięśnie Kegla które na trampolinie muszą znieść duże obciążenie. Kwestia bardzo aktualna dla ciężarnych i mam. Chociaż frajdy mnóstwo z takiego skakania.
    Pozdrawiam

    • Milena napisał(a):

      Urodziłam 3 dzieci i moj Kegl padł na twarz 🙂 Od kilku miesięcy trenuję jumping fitness i jest ogromna poprawa. Na początku towarzyszyła mi tena lady a teraz już ją pogoniłam. Polecam wszystkim młodym mamom (oczywiście nie bezpośrednio po cięciu cesarskim)

  • Kasia napisał(a):

    Witam od pewnego czasu chodzę na trampolinę w mojej siłowni bardzo dobrze się czuje po tych ćwiczeniach ale w trakcie skakania drętwieją mi stopy i muszę przerywać choć siłowo daję radę.Próbowałam rożnego rodzaju buty ale zawsze tak samo cierpną mi stopy i koniec.Nie mam większych kłopotów ze zdrowiem lekką nadwagę trochę zwichrowany kręgosłup lędźwiowy i myślę czy to może być przyczyna moich dolegliwości ?

  • Edyta napisał(a):

    Czy mozna skakac na trampolinie na skakance? myz synkiem od tygodnia tak wlasnie czynimy….synek 120 razy, ja 213…. To nasze poczatki ale zabawa niesamowita!!!!

  • Daria napisał(a):

    witam. Jaka trampoline najlepiej kupic?möge jakies linki? Kupilam jedna ale jest beznadziejna nawet sie dobrze odbic na niej nie da

  • MONIKA napisał(a):

    a ja bardzo kocham biegać za piłką i dzisiaj będiemy się pocić POZDRAWIAM

  • Kinga napisał(a):

    moja kuzynka ma ogromną trampolinę 🙂 chodzę tam z dziećmi i skaczemy wszyscy razem mając przy tym super radochę 🙂 napocimy się co nie miara a naśmiejemy się jeszcze więcej 🙂 skaczemy jak żaby,kangury i biegamy dookoła . polecamy 🙂 a dziś z Kuzynką wybieramy się do lasu i będziemy grać w piłkę a później biegać za naszymi dziećmi bo chłopcy zabierają rowery 🙂

  • Anna W. napisał(a):

    Droga Agnieszko…trudno odpowiedziec na takie pytanie komukolwiek …to zalezy np.czy 2-3 razy w tygodniu pójdziesz do Mcdonalds na obiad czy nie 🙂 Czy będziesz jeżdzić na o maksa ….czy na luzie …mięśnie wzmocnisz napewno ale czy schudniesz ..tego nikt Ci nie powie 🙂 dieta ,dieta ,dieta plus rower – wyjdzie Ci na zdrowie 🙂

  • agnieszka napisał(a):

    Mam pytanie,czy jeżdzenie na rowerze np 2-3 razy w tygodniu po 2-3h pomoże schudnąć z ud i bioder ? :))

  • Monika napisał(a):

    Czy ten opis dotyczy tylko takich małych trampolin czy tyczy się również większych??

  • P. napisał(a):

    Aniu mogłabyś napisać co sądzisz o ćwiczeniach takich jak kręcenie na hula hopie i skakanie na skakance- warto czy to jedynie dobra zabawa? pozdrawiam 🙂

  • sylwiapilich napisał(a):

    OK. Skoro tak mówisz (piszesz) to z racji tego, że mam od jutra 2 dni wolnego, jadę do mojej córci chrzestnej, skakać z nią na trampolinie do upadłego 😀 Mała będzie zadowolona, a moje kalorie spalone = układ idealny 😀

  • Natalia napisał(a):

    Mam pytanie niezwiązane z tym tematem 🙂 Gdzieś widziałam Aniu, że pisałaś że po 15.30 nie jest wskazane pić kawy. Co z kawą bezkofeinową? Dodatkowo, co polecasz z rana- zwykłą kawę czy może jakiś inny napój z kofeiną w stylu zielonej herbaty?

    • Ann napisał(a):

      polecam herbatę matcha 🙂 po 16 można pić kawy bezkofeinowe. Tutaj miałam na myśli, aby nie spożywać kofeiny ponieważ pobudza ona wątrobę, a narząd ten zaczybna się „wyciszać”, regenerować od godziny 16.
      Pozdrawiam

  • Kalina napisał(a):

    przy popękanych naczynkach niezbędna dla organizmu jest wit.c która je uszczelnia

  • Gosiak napisał(a):

    Witam Aniu, mam pytanie troszkę w innym temacie i nie wiem kogo się doradzić – jestem w trakcie zakupu roweru do jazdy po bezdrożach ( górski:) ) i dość zabawny, ale męczący dylemat- rama męska czy damska? Te z damska rama wydają mi się mniej zwinne, sprawne, co sprawia ze jestem o krok od zakupu wersji „męskiej”, ale tu zapala się światełko czy jest ona odpowiednia dla kobiet. Widziałam ze ty rownież od czasu do czasu wsiadasz na rower 🙂 może mogłabys doradzic która wersje ty preferujesz i polecasz? Nie ukrywam ze jest to spory wydatek i nie chciałabym żałować wyboru;) Będę bardzo wdzięczna za pomoc 🙂 pozdrawiam

  • Karla napisał(a):

    czy duża trampolina może zastąpić taką małą?

  • AdaBe napisał(a):

    Aniu kiedyś zamieściłaś takie ćwiczenia http://hpba.pl/krotki-trening-ze-skakanka-i-pilka-stabilizacyjna/ czy one dają taki sam efekt jak na taśmach trx? Chodzi mi dokładnie o podciąganie nóg pod klatkę piersiową.

  • Aneta napisał(a):

    A czy na dużej trampolinie to to samo? 3min skoków =10min biegu? 😉

  • Majka napisał(a):

    A czy ryzyko kontuzji jest duże??
    jestem regularnie aktywna i nie mogę sobie na nią pozwolić 😀

  • Tina napisał(a):

    Mam suchą, wrażliwą i naczyńkową cerę. Czy dieta jest wstanie choć trochę zmniejszyć ilość popękanych naczyniek? Jak tak to co powinnam w niej uwzględnić? Pozdrawiam

    • Ann napisał(a):

      Przede wszystkim należy zadbać o prawidłową podaż wit. K w diecie (szpinak, słata) oraz kwasy tłuszczowe omega -3 (łosoś, siemię lniane).
      Pozdrawiam

  • K napisał(a):

    a jakie efekty przynosi skakanie na piłce gimnastycznej? 🙂
    pozdrawiam.

  • wenus-lifestyle napisał(a):

    Niestety ja nie mogę skakać na trampolinie, a szkoda, bo lubię 😛

  • Anna napisał(a):

    A czy dużej trampolinie też można tyle spalić kalorii co małej ?

  • kasia napisał(a):

    Jesli ktos nie ma dostepu do trampoliny czy mozna skakac na skakance?
    Jak skakac i ile przyniesie nam to korzysci w postaci spalania tkanki tluszczowej?

  • karolina napisał(a):

    i gdzie można ją kupić 🙂

  • karolina napisał(a):

    ile kosztuje taka mini trampolina, jaką ma pani na zdjęciu:)

  • Natalia napisał(a):

    Często skacze na trampolinie i na prawdę jest frajda 🙂 Trampolina jest dla ludzi w każdym wieku 🙂 Nie tylko dla dzieci 🙂

    Pozdrawiam Cię Aniu! 😀

  • Madlen napisał(a):

    Witaj Aniu!piowiedz mi prosze co myslisz o siemieniu lnianym,ale takim expresowym z apteki?tylko zalac goraca woda i gotowe do picia?warto go pic, bo po takim gotowanym mam odruch yumiotny:((

    • Ann napisał(a):

      Niestety wrzątek niszczy kwasy tłuszczowe omega- 3.
      Pozdrawiam

      • Iga napisał(a):

        Ann, ja tego nie rozumiem. Raz piszesz, że wrzątek niszczy kwasy omega-3 a sama w przepisie na wywar polecasz gotować 20 minut. Jak to w końcu jest z tym przyrządzaniem siemienia?

        • Ann napisał(a):

          Moja wina 🙂 W tekście napisałam wrzątkiem a miałam na myśli ciepłą wodę.
          Pozdrawiam:)

  • edzia21 napisał(a):

    droga Aniu:)
    czy wystarczy tylko zwykłe skakanie? czy lepiej jakieś ćwiczenia?
    pozdrawiam serdecznie

  • Renata napisał(a):

    Oj, z trampoliną bym uważała. Rehabilitantka moich dzieci jest zdania, że to niekoniecznie dobry wynalazek, który bardzo depresyjnie wpływa na odcinek lędźwiowy.
    Pozdrawiam serdecznie pełna podziwu dla Pani

  • Żakla napisał(a):

    Wolę skakać na skakance :))

    Czy mogłabym prosić o odpowiedź do postu: http://hpba.pl/przyklej-na-lodowke/

Dodaj swoją odpowiedź w tym temacie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *