Trening dnia!

  1. Burpees- moje ulubione ćwiczenie. Padnij – powstań 🙂
  2. Pierścień (guma Theraband) odwodzenie nogi w bok. Kolano podporowe lekko ugięte.
  3. Pompka (push up) zwykła / damska (na kolanach)
  4. Odwodzenie  ręki z hantelkiem w podporze. W tym ćwiczeniu pracujemy nad centrum ciała. Pozycja wyjściowa: pozycja „deska”, rękę z ciężąrkiem unosimy ku górze trzymając ciało w linii prostej, wracamy do pozycji wyjściowej.
  5. W podporze przodem, przyciąganie dłoni z ciężarkiem do siebie. Raz jedną ręka, raz druga.
  6. Brzuszki na dolną partię mm. Ręce wzdłuż tułowia, nogi wyprostowane. Unosimy łopatki, dłonie przytrzymują głowę odciążając odcinek szyjny kręgosłupa. Robimy powoli nożyce pionowe nie dotykając nogami podłoża.
  7. Rozciągania!

Wszystkie ćwiczenia wykonaj po 1 minucie, 3 obwody.

Do dzieła!

Komentarze 10 komentarzy

Dołącz do dyskusji…

Komentarz jest wymagany

Podpis jest wymagany

Aniu jakim innym ćwiczeniem ( równie efektywnym) mogę zastąpić to 1? Mam problemy z kolanem i niestety podskoki sa niemożliwe 🙁
Z góry dziekuje za odpowiedz

wykonaj bez podskoku, zejście do podporu zaczynając od jednej nogi, następnie dostawiając drugą.
Pozdrawiam

Ania please, zrób coś z tym czarnym paskiem- niech on się chowa przy zjeżdżaniu w dół bo zajmuje 1/3 część ekranu i jest to drażniące 🙂

Dzisiejsza pogoda akurat sprzyjała wykonywaniu tego typu treningów 🙂 My zaliczyliśmy biegi w parku na przemian z korzystaniem ze ścieżek zdrowia. Super wygląda to zdjęcie na którym tak wysoko wyskoczyłaś 🙂 http://dbamofigure.pl/

Świetny zestaw ćwiczeń :))) Najbardziej lubię ćwiczenia w podporze….działa wtedy całe ciało :)))) z tego zestawu…najbardziej podoba mi się…burpees i to ćwiczenie na brzuch z uniesionymi nogami i lekko ugiętymi rękoma…suuuper są ;))))))

Aniu, czy mąka owsiana domowej roboty z płatków owsianych nadaje się do ciast i ciasteczek? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam, jesteś najlepsza!

A ja mam niestety bardzo glupie pytanie 😉 czy jak cwicze w systemie tabaty cwiczenie, gdzie w kleku podpartym na lokciach unosze jedna noge zgieta w gore przez 20sek powtarzajac cwiczenie, to czy cala tabate powinnam powtorzyc tylko na ta noge, czy calosc (te 4min) maja dotyczyc w sumie obu nog? (czyli 20” na jedna noge, 10” przerwy, potem 20” na druga noge czy znowu na pierwsza??) z gory dziekuje za odpowiedz 🙂