Pudding chia z mango

Wiem, że lubicie rożne kombinacje z nasionami chia:) To dobra opcja na pożywne i smaczne śniadanie.

Od czasu do czasu włączam do swojego menu owoce tropikalne. Dziś będzie to mango.

Mango jest dobrym źródłem witamin o właściwościach antyoksydacyjnych, zwłaszcza karotenoidów i witaminy C.  Owoc ten ponadto dostarcza organizmowi błonnik i mangiferynę. Magniferyna jest polifenolem, wykazującym działanie antyoksydacyjne. Według naukowców działa przeciwzapalnie, immunomodulująco i immunostymulująco. Pomaga zwalczać drobnoustroje i wirusy. Mango używa się do zwykle do przygotowania sałatek owocowych, lodów, słodkich potraw i przystawek. Dziś proponuję Wam wypróbować mój przepis na pyszny pudding chia z mango.

 

Sposób przygotowania:

W misce wymieszałam mleko kokosowe oraz migdałowe, nasiona chia, wiórki kokosowe i syrop klonowy. Składniki mieszałam bardzo energicznie przez kilka minut. Następnie przygotowany miks włożyłam do lodówki na około 1 godzinę. W międzyczasie przygotowałam mus z mango, blendując składniki. Nałożyłam go na pudding i ponownie włożyłam do lodówki. Całość udekorować dostępnymi owocami.

 

 

Komentarze 4 komentarze

Dołącz do dyskusji…

Komentarz jest wymagany

Podpis jest wymagany

Kochana Aniu!
Czy mleko kokosowe na być z puszki?
Pozdrawiam ❤

Musi być pyszne. Ja uwielbiam pudding chia (ostatnio w kombinacji: chia+banan zmiksowany+melisa na mleku ryżowym i koko 🙂

Niezwykły deser. Czy pani i pani mąż próbowaliście ów deser? Jak tak. To jakie wrażenia z tego deseru. Bo sposób przygotowania to jedno a wrażenia to drugie. Pozdrawiam.