Trening dla mam i dla kobiet w ciąży – 2 filmy

Część 2

 

 

 

Zanim rozpoczniesz treningi w ciąży skonsultuj się z lekarzem!

9 czerwca 2015 / 35 komentarzy

Komentarze do wpisu 35 komentarzy

  • monikapietowska napisał(a):

    Czy podczas wykonywania tych ćwiczeń (np. przysiadów) nadal napinamy mięśnie brzucha na wydechu czy staramy się tego nie robić?

  • Ewa napisał(a):

    Witam Pani Aniu właśnie zaczęłam Ćwiczenia razem z Panią. 5 tydzień. Dziękuję za super Ćwiczenia:-D

  • Malwina napisał(a):

    Ponawiam pytanie 🙂 Ile takich cykli dziennie można wykonywać?

  • Agata^ napisał(a):

    Jestem w siódmym miesiącu, czy mogę bezpiecznie wykonywać te ćwiczenia?

  • Szcześliwa Szcześciara napisał(a):

    Świetne ćwiczenia. Już się bałam że bede musiała całkiem zrezygnować z treningów.
    Nie mogę się doczekać dalszych propozycji oraz płyty z calym treningiem dla przyszłych mam 🙂 U mnie dopiero 4 tydzień 🙂

  • dora01 napisał(a):

    Super ćwiczenia, dla mnie w sam raz, w szczegółności, że musiałam zrezygnować z ćwiczeń na plecach. Pani Aniu już nie mogę się doczekać dalszych ćwiczeń 🙂

  • Ola napisał(a):

    Pani Aniu czy można prosić o więcej zestawów ćwiczeń dla kobiet w ciąży?
    Czy ten zestaw jest wystarczający, aby utrzymać prawidłową masę ciała i aktywność fizyczną?

  • Ewa napisał(a):

    Czy powyzsze cwiczenia moga wykonywac kobiety w pierwszym trymestrze?

    • Anna Lewandowska napisał(a):

      Wszystko zależy czy kobieta była wcześniej aktywna, czy lekarz zezwala na aktywność fizyczną, jak przebiega ciąża, jakie jest samopoczucie przyszłej mamy 🙂

  • Asia napisał(a):

    Aniu poprosimy o więcej zestawów dla kobiet w ciąży 😉

  • Asia napisał(a):

    Hej! rodze na dniach ponieważ już jestem po terminie 🙂 wiem ze muszę odczekać to min 6 tyg ale chciałabym wrócić jak najszybciej do treningów. Mam zamiar również karmić piersią, powiedz mi czy jedno wyklucza drugie bo czytam ,czytam i nic z tego nie wiem. Za dużo sprzecznych informacji. Dodam ze lubię intensywne treningi. Przed ciążą cwiczylam 5 razy w tyg silowo plus cardio. Ponoć intensywny trening zmienia smak mleka …

  • Ola Wini napisał(a):

    Aniu! Baaardzo dziękuję za te filmiki!
    Jestem 3 miesiące po porodzie i bardzo chcę wrócić do formy. Dzięki Tobie miałam nareszcie okazję wypróbować ćwiczenia, które mogę spokojnie wykonywać! Mam niedowład lewej nogi, a do tego skoliozę i rozszczep kręgosłupa, więc bardzo ciężko było mi znaleźć program treningowy, w którym znalazłyby się ćwiczenia odpowiednie dla mnie. W końcu udało się! 🙂
    Już nie mogę doczekć się kolejnego treningu!
    Dziękuję!

  • karolina napisał(a):

    Ile takich cykli dziennie można wykonywać? 3? 4?

  • zaciekawiona napisał(a):

    mam delikatną oponkę, czy możesz mi Aniu poradzić jakieś konkretne sposoby na płaski brzuszek? z góry dziękuję

  • Przyszła Mamuśka :-) napisał(a):

    Odkąd jestem w ciąży (4 mc) ciągle kombinowałam z ćwiczeniami.. trudno było znaleźć cokolwiek profesjonalnego… i nareszcie!!!! w końcu ktoś się dla nas podjął tego tematu! dziękuję z całego serducha Aniu!!!! 🙂
    Jesteśmy z Maleństwem zachwyceni!!!!

  • Agnieszka napisał(a):

    A co z mamami po porodzie i rozstępem mięśni prostych brzucha? Wiem, że tu też niezbędny fizjoterapeuta, ale może Ania będzie w stanie coś podpowiedzieć, bo dużo mam boryka się z problemem, a lekarze go lekceważą.

  • 22-24-7Mama napisał(a):

    W końcu zestaw ćwiczeń, przy których mam pewność, że są bezpieczne dla malucha. Dzięki Aniu! 🙂

  • Gosia napisał(a):

    Jestem w połowie 8 miesiąca, i przez całą ciąże marudziłam mężowi, że w internecie nie ma żadnych fajnych ćwiczeń dla kobiet w ciąży. Są albo bardzo monotonne, albo takie gdzie wydaje mi się, że prowadząca nie dokońca wie jak powinny wyglądać cwiczenia dla ciężarnej ( sporo ćwiczeń na plecach, obciążajacych dodatkowo kregosłup). Właśnie jestem po Twoich ćwiczeniach Aniu i jeśli brzuch pozwoli będę z nimi do dnia porodu, później marzy mi sie wskoczyć w coś intensywniejszego. Dzieki, że pomyślałaś o kobietach ciężarnych ! :))) Pozdrawiam !

  • Ola napisał(a):

    31 tydzień ciąży. Trening dane 🙂

  • Ćwiczenia z Wami uwielbiam!:) i zresztą polecam!

  • projectperfetmom napisał(a):

    Także trenujemy, każdy dzień jest nowym wyzwaniem:)

  • Maggic napisał(a):

    Jestem 7 tygodni po cesarskim cięciu – czy mogę zacząć już ten trening? Pozdrawiam :)s

  • ciężarna napisał(a):

    Wydaję mi się że teraz jest coraz więcej ciężarnych którą chcą przejść ten okres aktywnie…tylko problem w tym że większość woli pozostać bierna bo boi się że zrobi krzywdę dziecku. Niestety w internecie jest mało przykładów ćwiczeń dla ciężarnych. Jeśli już są to strasznie monotonne… Super ze podjęłaś ten temat i czekam na więcej 🙂

  • Inka napisał(a):

    Ciąża, ciąża i po ciąży 🙂 przydała by się teraz jakas fajna dietka dla młodej karmiącej mamy 🙂 Rozpiska jaką dostałam w szpitalu przy wypisie… Jakas masakra. Nie wiem co jeść… 🙁 :(. 🙁

  • AlergiczneDziecko napisał(a):

    Super ćwiczenia, tylko trudno wyrwać choć godzinę dobie, gdy jest się mamą 2,5-latki i 7-tygodniowego bąbla:) http://alergicznedziecko.pl/dwie-rece-to-za-malo/

  • Agata :) napisał(a):

    ja już po, ćwiczenia IDEALNE!!! bardzo mi ciężko wrócić do formy po ciąży a te ćwiczenia nie dość że tempo jest idealne to czuję każdą partię ciała 🙂 mam tylko jedno pytania…czy wystarczy codziennie po jednej serii tych ćwiczeń zrobić czy powtórzyć je np trzy razy??!!
    Pozdrawiam!! :):)

  • Gosia napisał(a):

    Aniu , czy podczas okresu można biegać ?

  • agata napisał(a):

    Bo mamy też mogą ćwiczyć 🙂

Dodaj swoją odpowiedź w tym temacie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *