Możesz: Więcej!

Od dzisiaj działam ze zdwojoną siłą. Moim FriendsTraining Partnerem została Rexona! Razem z nią chce przekonać każdą z Was, że Możecie:Więcej. Kilka miesięcy temu, kiedy dziewczyny z teamu Rexony opowiedziały mi o projekcie „Możesz:Więcej”, od … Czytaj dalej →

Ćwiczenie dnia

Czas na mały detox!

Poświąteczny czas to dobra okazja na oczyszczenie i odkwaszenie. Wystarczy jeden dzień konsekwentnego działania, żeby organizm odetchnął . Taki dzień warto zacząć od szklanki ciepłej wody z wyciągiem z pestek grejpfruta lub cytryny (dostępne w … Czytaj dalej →

Przyklej na lodówkę! :)

Dziś może być dobry dzień Wstałam rano z uśmiechem na twarzy, złapałam buty i poszłam biegać..bez zastanowienia ile, gdzie.. po prostu. Kto mnie zna, zna również moje powiedzenie: „ nic za słodko pierdząco”, ale…..muszę to napisać czuje się WSPANIALE ! Miłego dnia!

Trening pośladków i brzucha

Wykop w podporze •    podpór w klęku, nogi na szerokość bioder, plecy proste, brzuch aktywny •    naprzemienne wykopy nóg, jakbyś chciał kopnąć sufit, ramiona lekko się uginają, brzuch aktywny Ćwiczenie angażuje głównie mięśnie pośladków i … Czytaj dalej →

Sałatka szparagowa z ananasem i burakiem

Dziś dla wielu  osób dzień szczególny, Wielki Piątek . Na taki postny dzień dobra jest sałatka, która własnie proponuję, może oczywiście zagościć też na wielkanocnym stole . Składniki: ·      2 buraki ugotowane ·      nieduży peczek … Czytaj dalej →

Dziękuję!

Tym razem o mojej własnej motywacji. W Dortmundzie trudno mi trenować karate – nie ma trenera i moich kolegów, ciężko się skupić. Na szczęście mam partnera, który to rozumie, wspiera mnie i jak tylko może – pomaga. Dziękuję!

Wielkanocna babka bez glutenu

Wielkanocna babka bez glutenu   Na Wielkanoc musi być babka. Tym razem postanowiłam zrobić zdrowszą niż zwykle, bo bez glutenu.   Składniki:   ·      5 białek ·      1 jajko ·      ½ szklanki mąki ryżowej ·      … Czytaj dalej →

Czas na cardio!

Masz czas na siedzenie w internecie, to znajdź go też na trening!
Moja propozycja cardio:
5 ćwiczeń po 1 minutcie w 5 seriach = daje nam 25 mint treningu. Have Fun!